Terug naar boven

K in Kortrijk

Hier beleef je altijd iets nieuws.

 

Het is het nieuwe motto van K in Kortrijk en het klopt 100%. Na een moeilijke periode is het winkelcentrum al een tijdje bezig met een relance-plan. Nieuwe handelaars, unieke winkelconcepten, focus op beleving, … Je kan het niet ontkennen: het bruist er van sfeer, acties en gezelligheid. Daar zitten wij, samen met heel wat andere kanjers, ook voor iets tussen.

 

De hoofdkleuren van K in Kortrijk zijn uiteraard nog steeds rood en blauw, maar door enkele subtiele veranderingen en nieuwe elementen staken we de huisstijl in een moderner jasje. Want bij een krachtig verhaal horen krachtige kleuren, woorden en beelden. We ontwierpen nieuwe deurstickers en dakvlaggen, voor het ultieme welkomstgevoel. Ondertussen volgden er ook heel wat andere on- en offline elementen: van advertenties tot kersttruien, je kan het zo gek niet bedenken.

 

Daarnaast zorgen we elke week voor een goedgevulde planning op social media. We maken de posts van A tot Z op en plaatsen die online op de juiste kanalen. Daarbij mogen ook korte, leuke video’s niet ontbreken. En omdat K in Kortrijk in 2020 zijn tienjarig bestaan vierde, besloten we dat het hoog tijd werd voor een update van de website. Frisse kleuren, logische navigatie & heldere info. Helemaal mee met z’n tijd!

 

Drukwerk, grafisch design, copywriting, … In het kort: we voorzien K in Kortrijk van all-round ondersteuning bij heel wat campagnes en creatieve concepten. En dat voelt enorm goed. Shoppen was nog nooit zo leuk!

logo wit