fbpx
Back to top

Spark.

Spark.

Wie is Spark?

Spark zorgt voor meer teamenergie op het werk. Dankzij een actieplan vol tips, oefeningen en challenges worden (slechte) gewoontes aangepakt en wordt onderlinge samenwerking gestimuleerd. Het resultaat? Een grote portie fun én een voelbare impact op/in je organisatie. Wij kunnen ervan meespreken, want we gingen zelf de uitdaging aan! Maar eerst was het tijd om te helpen bij de lancering van Spark. 

Welkom bij Thinkedge 

Spark werd opgericht door Justin Couturon en Henry Heffinck, beiden ook actief bij Gymloft. Gymloft is een unieke trainingslocatie die zich op enkele tientallen meters van ons kantoor bevindt. De link was dus snel gemaakt. Met Spark richten ze zich niet enkel op fysiek welzijn, maar ook op mentale gezondheid. Alles draait rond de juiste energie. Samen groeien zorgt immers voor een duurzame bedrijfscultuur en een voelbare versterking van de teamsfeer. Groeien doen ze ook online, met een nieuwe website & op de socialmediakanalen.

Let’s go online!

De (reeds bestaande) huisstijl is een fris en levendig kleurenpalet met groen en geel als hoofdkleuren. Wij mochten de vertaalslag maken naar een gloednieuwe website. Samen met Justin en Henry creëerden we een logische structuur en zorgden we voor tekst en uitleg. Over wat Spark is, wat het aanbod inhoudt en welke bedrijven er al voor kozen om zich te laten begeleiden.
Het resultaat kan je bekijken op https://teamspark.be/.

Aangezien Spark inzet op dynamiek en beweging, hebben we dit ook verwerkt in de layout van de website. Op de homepage speelt er meteen een leuke introductievideo af. Daarnaast maken we ook gebruik van een slider om het aanbod voor te stellen. Als laatste zal je ook het symbool van Spark in verschillende speelse composities zien terugkomen. Dit symbool verwijst naar een vonk, de start van iets impactvol en energetisch. Het is opgebouwd uit allemaal kleine verschillende blokjes die samen een sterk geheel vormen. Een subtiele link met de holistische aanpak die Spark hanteert om klanten te helpen hun doelen te bereiken.

Van huisstijl naar social media kit

Spark is ook actief op social media! Je vindt hen op Instagram en LinkedIn. Om op een consistente manier te communiceren trokken we de huisstijl door naar een social media kit. De templates in een kit worden altijd afgestemd op de sector en activiteiten van de klant. In dit geval kozen we voor templates die de voordelen van Spark uitlichten, maar ook inspirerende quotes en een voorstelling van het team komen aan bod. De kit werd vervolgens omgezet naar de juiste formaten, zoals een square en story variant.

Last but not least: posten en adverteren

Een visuele stijl, allemaal goed en wel, maar die moet natuurlijk nog tot leven gebracht worden met de juiste content. De input van team Spark wordt door onze social media manager omgetoverd tot aantrekkelijke posts en advertenties. LinkedIn wordt vooral gebruikt om een B2B-doelgroep aan te spreken. Waarom moet je als werkgever investeren in het welzijn van je medewerkers? En hoe kan Spark hierin het verschil maken? Via informatieve posts en artikels krijg je allerlei tips en weetjes voorgeschoteld. Op Instagram houden we het beknopter, want daar is het visuele net iets belangrijker. Net als Spark geven we graag goede gewoontes mee aan onze klanten. Je content aanpassen aan het kanaal
waarop je post is daar eentje van!

Geïnteresseerd om zelf de Spark journey te beginnen? Vraag dan alvast de gratis brochure aan op de website. Team Thinkedge is ondertussen een interessante keynote, digital health challenge
en avontuurlijke teambuilding rijker!

logo wit