fbpx
Back to top

Yvimat.

Yvimat.

Wie is Yvimat?

Sit back and relax, uw woning is in goeie handen! Dat is de slogan van vastgoedkantoor Yvimat in Zwevegem en Avelgem. Onder leiding van Karen en Vincent haalt het team alles uit de kast om woningen aan nieuwe eigenaars te koppelen. Heb je het gevoel dat je hen van ergens kent? Dat zou goed kunnen, want ze wonnen niet één, maar twee keer de trofee van Huizenjagers!

Welkom bij Thinkedge 

Begin 2021 nam het team van Yvimat z’n intrek in een gloednieuw gebouw. Daarnaast kreeg het logo een restyling. Ze zijn 100% mee met hun tijd, dat is zeker. Als gekende speler in de streek hebben ze het echter zo druk met het verkopen en verhuren van panden dat er vaak weinig tijd overblijft voor hun marketing. Om zich professioneel in de markt te zetten én te onderscheiden van andere vastgoedkantoren kwamen Karen en Vincent bij ons langs.

Informeren via social media

Net als veel vastgoedkantoren is Yvimat actief op sociale media om potentiële kopers en huurders aan te trekken. Naast de informatie over hun panden, willen ze echter ook informeren over alles wat erbij komt kijken. Welke attesten heb je nodig? Wat beïnvloedt de EPC-score? Wanneer kan je rekenen op een verlaagd btw-tarief? De immo-wereld is constant in beweging! Terwijl de helden van Yvimat zelf hun panden publiceren, springen wij bij om de meer inhoudelijke posts uit te werken. Dankzij een social media kit, die zowel door het team van Yvimat als door ons gebruikt wordt, blijft alles overzichtelijk en herkenbaar voor het publiek.

Extra leads via Google Ads

Adverteren doen we niet enkel op sociale media, maar ook op Google. Via een zoekwoordencampagne én display campagne worden er elke dag geïnteresseerde kopers naar de website geleid. Gemiddeld worden de ads 61.525 keer per maand vertoond, waarvan er 4.336 keer doorgeklikt wordt naar de website. De resultaten worden verder gemeten aan de hand van drie conversies: het aantal telefoongesprekken, ingevulde contactformulieren en personen die aanduiden dat ze in de toekomst info willen ontvangen over de panden. It’s all about the numbers! Wie de website (organisch) bezoekt, wordt trouwens via retargeting een tweede keer in contact gebracht met Yvimat. Zo verhogen we het aantal touch points en stijgt de merkherinnering.

Storytelling versterken

Als vast bureau worden we ook ingeschakeld voor heel wat à la carte opdrachten. Denk maar aan fotografie, het ontwerpen van een actieflyer of het drukken van een folder. Hoewel de website bij een andere bouwer zit, mochten we ook twee extra webpagina’s voor(visueel & tekstueel) opmaken. Het doel? Een boost geven aan de SEO, zodat ook verkopers en verhuurders vlot hun weg vinden naar de website van Yvimat. Samen met de klant nemen we logische stappen en bouwen we telkens verder aan een consistente en professionele communicatiestrategie!

logo wit