Terug naar boven

Lodes

De geknipte partner voor jou!

 

Als jarenlange zaakvoerder van Kreatos Kortrijk en Waregem, was het voor Lode Delanghe tijd om verder te gaan met zijn eigen kapsalon. De sluiting van de twee vestigingen van Kreatos betekende de start van Lodes Hair Institute. Een plek waar ervaring en sfeer centraal staan.

 

De nieuwe zaak had natuurlijk een nieuw logo nodig. En aankleding. En een website. Alles om bekendheid en herkenning te creëren! Voor Lodes gingen we op zoek naar een stijlvol logo dat de waarden van Lode en zijn team weerspiegelt. Het appelblauwzeegroene kleur straalt rust uit, en staat tegelijk symbool voor vernieuwing. De combinatie van het woordlogo en bijhorend, subtiel patroon (je ziet een borstel, schaar en kam) vormt een krachtig visueel merk dat terugkomt in beide vestigingen.

 

Eenmaal de luifels en ramen een visuele upgrade kregen, mocht onze fotograaf op pad gaan. De foto’s van de panden in Kortrijk en Waregem werden gebruikt voor alle online communicatie, en ondersteunden ook ons persbericht dat opgepikt werd door o.a. HLN en Het Nieuwsblad.

 

Op de website ldhair.be vind je alle informatie zoals openingsuren, locatie en prijzen.  Zodra de kappers terug open mogen, kan je ook een afspraak maken via de online boekingsmodule. De huisstijlkleuren en het patroon komen terug doorheen de site, voor een persoonlijk en consistent gevoel. Om de online ervaring af te maken, ontwierpen we ook een social media kit en mailing template. Laat die klanten maar komen!

 

logo wit