fbpx
Back to top

Google

.

Google is voor velen letterlijk de startpagina bij het zoeken naar nieuwe (en vooral heldere) informatie. Het draait dus om zoeken en nog belangrijker, gevonden worden. Met een betalende Google campagne spring je in het oog van mensen die op zoek gaan naar jouw product of dienst. De interesse is er dus al!

 

Er bestaan verschillende soorten campagnes, maar alles start met een degelijk zoekwoordenonderzoek. Daarna kijken we welk soort campagne best aansluit bij je doel(groep). Goed om te weten: je betaalt alleen voor effectieve resultaten, zoals klikken op je website of telefoontjes naar je bedrijf.

opzet.

Vooraleer we van start kunnen gaan met adverteren op Google dienen we een nieuw account aan te maken. We zetten alle instellingen correct, koppelen de nodige betaalgegevens en verzorgen de integratie van Google Analytics en Google Tag Manager. Dit zorgt ervoor dat we later alle conversies correct kunnen bijhouden.

 

campagne.

Op een opvallende plaats jouw boodschap laten verschijnen, dat is de bedoeling van elke Google campagne. Dit kan bovenaan in de zoekresultaten zijn, maar evengoed op andere plaatsen zoals bepaalde websites, apps of Youtube.

 

We brengen altijd eerst in kaart met welke woorden, zinnen & termen potentiële klanten op zoek gaan naar jouw producten of diensten. Daarna schetsen we de campagnestructuur. Met de juiste advertenties bereik je meer relevante klanten zonder je maandelijks budget te overschrijden.

opmaak.

Aantrekkelijke, conversiegerichte advertentieteksten zorgen ervoor dat je ultieme doelgroep doorklikt naar jouw website. De aandacht triggeren, gebruik maken van je sterkste punten en zorgen dat de klant converteert? Dat is ons doel!

 

Wil je liever met afbeeldingen of video werken? Dan kan je via het Google Display netwerk of op YouTube adverteren. Dit zorgt voor een groter bereik, maar meestal minder conversies. Daarom is het geschikt voor campagnes die op naamsbekendheid gericht zijn.

 

opvolging.

Thinkedge zou Thinkedge niet zijn zonder opvolging. Onze campagnemeneer en -mevrouw sturen de campagne wekelijks bij zodat je advertenties goede resultaten blijven halen. In jouw persoonlijk, digitaal dashboard laden we alle nodige (campagne)gegevens in, zodat je op elk moment kan zien wat de resultaten zijn. Heb je vragen of wil je de focus van de campagne verleggen? Je hebt ons nummer! 😉

eregalerij.

bekijk hier de cases

logo wit